luni, 7 martie 2016

Ovidiu Anton va reprezenta Romania la Eurovision 2016

Desfasurata duminica seara (6 martie) la Baia Mare, finala selectiei nationale Eurovision 2016 a fost castigata de Ovidiu Anton cu piesa "Moment of silance". In finala au fost prezente 6 piese, din punctul meu de vedere cea mai slaba fiind cea a lui Mihai desi nu contest valoarea vocii lui Trastariu. Piesa Florenei mi s-a parut ca aduce cu ceva de la Sandra, dar a fost ok si cred ca artista de 16 ani va avea multe de spus in viitor. Celelalte patru piese au fost super si trebuie sa remarc compozitia celor de la Dream Walkers, o piesa din punctul meu de vedere asa cum trebuie sa sune un hit de peste ocean. O piesa super, super este cea a celor de la Vanotek, care are un sound perfect de radio. Trebuie sa spun, ca din punctul meu de vedere, piesele sunt super si remarc cresterea in calitate fata de anii anteriori. L-am lasat la urma pe Ovidiu Anton pentru ca vreau sa remarc piesa lui. O balada rock in care am gasit cate ceva din Foreigner, Nightwish, Manowar, Meat Loaf, dar care nu au stirbit cu nimic calitatea piesei. Toti finalistii de duminica seara merita felicitati iar in continuare trebuie sa-i tinem pumnii lui Ovidiu, care cred ca va face o figura frumoasa la Stockholm.

Foto: TVR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu