marți, 1 noiembrie 2016

Alessia lanseaza “Fioros” o piesa despre trairile unei femei in relatia perfecta!

A vrut sa incerce ceva diferit din punct de vedere muzical si o face acum, incepand cu piesa “Fioros”. Alessia lanseaza azi noul ei single, care, dupa cum spune artista, nu putea sa apara intr-un moment mai potrivit! Ascultati piesa sa vedeti cum sta treaba cu relatia perfecta! Acest proiect muzical se lanseaza sub egida casei de discuri Sprint Music.


“Este o piesa care intruchipeaza trairile unei femei in relatia perfecta!!! Ionut Radu, producatorul piesei mi-a trimis-o, am ascultat-o pentru prima oara impreuna cu iubitul meu si am simtit ca ni se potriveste. Nu putea sa apara intr-un moment mai potrivit!!! “Fioros” este piesa care da startul unui sir de piese foarte diferite fata de ce am facut pana acum, piese care ma vor ajuta sa ma exprim din punct de vedere muzical asa cum nu am mai facut-o!”, spune Alessia.

Compozitori: Radu Ionut-Adrian, Marin Stefan Adrian
Textieri: Radu Ionut-Adrian, Marin Stefan Adrian

Muzica: Radu Ionut-Adrian, Marin Stefan Adrian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu