marți, 1 noiembrie 2016

Adora, cearta conjugala in videoclipul “Control”

Adora e o artista pusa pe treaba si scoate single dupa single. Noua sa piesa se numeste “Control” si se lanseaza azi, in exclusivitate, cu Libertatea, fiind insotita de un videoclip pe masura.
Piesa “Control” este compusa de Theea Miculescu, Adora si Sergiu Ene, iar videoclipul este regizat de Lazar Cercel.
Videoclipul a fost filmat in Padurea Pustnicu si intr-un hotel din Bucuresti si o surprinde pe artista intr-o continua si tumultuoasa cearta conjugala. Proiectul muzical se lanseaza sub egida casei de discuri Sprint Music.


“A fost o experienta inedita  sa filmez cadrele cu disputa conjugala, mai ales cele in care trebuia sa il lovesc pe Mihai (iubitul Adorei in videoclip)  insa rezultatul final imi place foarte mult. La inceput ma bufnea rasul cand trebuia sa ma „lupt” cu el, dar mi-am intrat rapid in rol. Trebuie sa recunosc ca imi place contrastul intre printesa vanata prin padure (ceea ce se intampla in vis) si cea de femeie care se lupta pentru libertatea  si demnitate.
Piesa este depre puterea femeii de a spune „Nu” atunci cand lucrurile nu mai merg si de a arata ceea ce nu ii place. Nu am fost adepta compromisului extrem si ma bucur ca am ocazia sa arat asta :)”, spune Adora.

Compozitori: Sergiu Ene & Adora

Muzica & Text: Theea Miculescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu