joi, 27 octombrie 2016

Ce se joaca duminica la teatru...

Ora 11.00 - Secția Animație - Punguța cu doi bani, regia Petru Valter

Teatru cu păpuși: Punguţa cu doi bani, de Ion Creangă
“Era odată o babă şi un moşneag. Baba avea o găină, şi moşneagul un cucoş; găina babei se oua de câte două ori pe fiecare zi şi baba mânca o mulţime de ouă; iar moşneagului nu-i da nici unul. Moşneagul într-o zi perdu răbdarea şi zise:
— Măi babă, mănânci ca în târgul lui Cremene. Ia dă-mi şi mie nişte ouă, ca să-mi prind pofta măcar.
— Da' cum nu! zise baba, care era foarte zgârcită. Dacă ai poftă de ouă, bate şi tu cucoşul tău, să facă ouă, şi-i mânca; că eu aşa am bătut găina, şi iacătă-o cum se ouă.”
Distribuţie: Andreea Sandu Dominte, Alina Neagu, Adina Iftime, Marian Puiu Gheorghiu, Ion Coşa, Mihai Chihaia.
Regie artistică: Petru Valter



Ora 18.00 - Secția Dramă - Omul care a văzut moartea, regia Geo Balint

OMUL CARE A VAZUT MOARTEA de Victor Eftimiu, regia Geo Balint
“Sunt omul care a văzut moartea, şi-am cunoscut preţul vieţii. Voi nu ştiţi cât de frumoasă este viaţa! O risipiţi în nimicuri, treceţi pe lângă ea, o otrăviţi cu prejudecăţi, cu ambiţii neroade, umblaţi după bani, după situaţii, vă pândiţi unii pe alţii şi vă făuriţi singuri chili de temniţă… Am vrut să vă aduc ceva din vântul depărtărilor, descătuşarea. Nu m-aţi înţeles. Lăsaţi-mă să plec: mă cheamă viaţa… libertatea…”
Distribuţie: Zancescu Florin, Matei Bogdan, Viorel Baltag, Gazdaru Florina, Stefan Alexiu, Vrinceanu Daniela, Alexandra Pașcu.
Muzica: Ciprian Emil Manta

Regia artistică, scenografia & adaptarea scenică: Gheorghe - Geo Balint

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu