marți, 21 noiembrie 2017

Fotbal Feminin/ „LE BĂTURĂM RĂU” Real 2 Craiova – Pisicile Roșii 0-11 (0-6)

Pisicile Roșii au bătut Realul Craiovei, cu scorul campionatului:11-0, chiar în inima Olteniei. Un meci, precum o finală, în care Pisicile Roșii au răzbunat ratările din meciurile anterioare în fața unei echipe mai bine clasate. Larisa Botezatu a deschis scorul în minutul 10. După 18 minute de repauz pe tabela de marcaj, au urmat  patru minute în care pisicile le-au ciuruit pe oltence.  Aceeași Larisa Botezatu a dus scorul la 0-2, în minutul 28, Andreea Bujor a punctat în minutul 29, Roxana Mateuță, în minutul 30 și Ana Marin în minutul 31. Scorul primei reprize, 0-6 pentru Pisicile Roșii a fost stabilit de Amalia Aldea, în minutul 40.
Partea secundă a fost liniștită, timp de 10 minute, până când Andra Cernat l-a obligat pe arbitrul central să scoată din nou carnetul din buzunar și să noteze golul cu numărul șapte pentru pisici. A fost primul cartuș dintr-o nouă serie de patru goluri, toate marcate la foc automat. Andreea Bujor pentru 0-8, în minutul 56, Roxana Mateuță, minutul 58, și din nou, Andreea Bujor pentru 0-10, în minutul 60. Balul a fost încheiat de Amalia Aldea, în minutul 76. Scor final: Real 2 Craiova – Pisicile Roșii 0-11.
„Ne-a ieșit totul împotriva unei echipe mai bine clasate. Asta până la jocul cu noi, PiscileRoșii. Sunt foarte fericită că am reușit primul hatrick, dar mai ales că am reușit să fructificăm ocaziile și nu ne-am mai bătut joc de ele, așa cum am făcut-o în multe meciuri. E scorul campionatului, și desigur cea mai răsunătoare victorie a noastră de când existăm. Suntem o echipă și știm că putem mai mult. Hai, Pisicile! Hai, Bacăul!” -  Andreea Bujor – Pisicile Roșii.

„Nu ne așteptam să câștigăm la un asemenea scor. Am mers la Craiova încrezătoare în noi și cu dorință mare de victorie după cele întâmplate acasă cu Armonia Fălticeni, atunci când nu am fost în stare să marcăm măcar un gol din cele opt ocazii clare. Ne-am pregătit foarte bine în săptămâna premărgătaore meciului, iar astăzi suntem cele mai fericite”, Amalia Aldea- Pisicile Rosii

„În urmă cu patru ani, la primul meci oficial al nostru, am pierdut pe teren propriu, cu 11-0, contra Olimpiei Cluj, șefa fotbalului feminin din România, și mulți râdeau de noi sau nu ne dădeau nicio șansă. Iată că astăzi, am câștigat cu 11-0 în fața unei echipe care are tradiție în fotbalul feminin la fel ca și Clujul. Orice eșec ne-a ambiționat și orice sfat bun a fost binevenit. Nu am ajuns la forma maximă, dar vom ajunge și acolo pentru că suntem o echipă. Le mulțumim tuturor celor car au încredere în noi și ne susțin. Jucăm și luptăm pentru pentru Bacău”, Ana Marin – Pisicile Rosii
„Trăiesc un sentiment de bucurie pe care nu pot să-l exprim în cuvinte pentru că nu-mi vine să cred că am reușit să câștigăm la o asemenea diferență în condițiile în care am întâlnit un adversar superior nouă, dacă ne uitam la clasament înaintea acestuoi joc. O echipă care a câtigat în deplasare, la Iași, cu 6-1, care a învins, pe teren propriu, Viitorul Reghin, cu 7-0, pe când noi am remizat la Reghin, iar cu Iașul am câștigat în minutul 90. Vreau să le mulțumesc și celor care au grijă de noi și se ocupă de destinul nostru fotbalistic. Mă  bucur că alături de domnul Cătălin Cojocaru au venit și domnii Iulian Răsloagă și Fane Paladi, oameni care sunt cu sufletul lângă noi. Și desigur, nu am cum să-l uit nici pe Remus Cojocaru, dar nici pe colega noastră Alexandra Cojocaru, pe care o așteptăm să revină pe teren alături de noi”, Alina Ardeleanu – Pisicile Rosii

La finalul turului, Pisicile Roșii se clasează pe locul 5, cu 7 puncte, și un golaveraj de 18-11.
„E cel mai bun tur de campionat pentru noi în condițiile în care e și cel mai echilibrat de când am intrat în fotbalul feminin. Anul trecut, în primele cinci etape nu puteam vorbi despre puncte acumulate, ci despre rușinea că nu marcasem niciun gol. Astăzi,terminăm turul cu o victorie și un egal în deplasare, și o victorie, pe teren propriu. Am avut un început de campionat greu, în care am întâlnit acasă principalele contracandidate la promovare, Constanța și Galați, iar cu Armonia Fălticeni ne-am jucat de-a ratările. Ne mai așteaptă un meci oficial, în CupaRomâniei, cu FC Onești, la Adjud, și încă două jocuri amicale până se va trage cortina peste 2017”, Cătălin Cojocaru – manager Pisicile Roșii.
Un eveniment susținut de Municipiul Bacău.
Partida cu Real 2 Craiova a fost condusă de o brigadă din Tg. Jiu.
Pisicile Roșii: Iulia Jitaru (min 60 Gabi Tătaru) Larisa Botezatu (min. 70 Adina Cernat), Roxana Mateuță-căpitan, Corina Chelmuș (min. 53 Maria Panțîru), Amalia Aldea, Alina Ardeleanu, Andreea Bujor, Anca Pinitilie (min 46 Andra Cernat), Diana Rotaru, Zota Monalisa și Ana Marin. Antrenor: Remus Cojocaru
Irina Andrieș și Anca Bărbulișteanu, jucătoarele cu cea mai mare experiență din echipa Pisicilor Roșii,  nu au putut face deplasarea la Craiova. La fel ca și Diana Burcă.


Asociația Fotbal Club Măgura 2012 – “Pisicile Roșii” este o asociație care promovează valorile sportive în materie de fotbal feminin, seniori si juvenil, dar în același timp își îndreaptă eforturile și către un succes pe plan social. Fotbalul feminin nu este doar un sport, ci și un fenomen social. Un sport și un concept nou pentru egalitatea de șanse. Eforturile noastre se regăsesc în comunitate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu