miercuri, 15 martie 2017

Lansare discografica/ Balkan feat. Glorya – Nu am somn

Balkan feat. Glorya nu au somn!
Balkan si Glorya, colega sa de scena, sunt doi artisi constiinciosi. Muncesc mult si scot piesa dupa piesa. Azi, ei lanseaza un nou single, “Nu am somn”, o piesa cu un mesaj motivational, inspirata din trairile lui Balkan.

Piesa “Nu am somn” este inspirata din trairile mele. Am plecat de la ideea ca vreau sa transpun cumva povestea mea pe note muzicale si asa a luat nastere aceasta piesa. Melodia este scrisa de mine si  de catre Glorya, de productie s-au ocupat baietii de la Loko Production, iar videoclipul este realizat de Marian Plaian (EM Production, Emanuel Grigore). In videoclipul piesei apar doi sportivi nationali de kickbox din Constanta (Alex Filip si Catalin  Casaru). De altfel, ei sunt prietenii mei si pe aceasta cale le multumesc ca  au acceptat invitatia la filmari. Multumim echipei Sprint Music si lui Marius China pentru sprijinul acordat. Din punctual meu de vedere, piesa “Nu am somn” a iesit fix asa cum am gandit-o inca de la inceput. Sunt foarte multumit de produs si sper ca oamenii sa se regaseasca in piesa. Pe viitor tot ce pot sa spun este ca pregatim piese noi pe care le vom lansa in perioada urmatoare”, spune Balkan.

 “Consider ca impreuna am dus la bun final un proiect foarte important pentru noi.”Nu am somn” este o piesa cu un mesaj motivational si sunt sigura ca majoritatea se vor regasi in toata aceasta poveste realizata cu multa munca si atentie alaturi de echipa noastra Sprint Music, EM Production, Marian Plaian si baietii de la Loko Production. Tin sa le multumesc in mod special lui Alex Filip si Catalin Casaru pentru ceea ce au reusit sa transmita prin intermediul videoclipului si consider ca mereu avem de invatat de la cei mai buni, iar ei sunt exemplul clar ca fara munca, ganduri , urcusuri si coborasuri nu ajungem nicaieri! Cu toata sinceritatea va spun ca pe mine ceea ce a iesit ma lasa fara cuvinte in sensul cel mai bun posibil ! „, a adaugat Glorya.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu